Sov gott!

Nu är jag trött kan ni tro..! Jag gick ju upp vid femtiden imorse, så jag har varit vaken många timmar nu. Men när jag är ledig dagen efter måste jag automatiskt stanna uppe längre, jag älskar ju kvällarna! Så jag har tittat ikapp lite avsnitt som jag missat, igår var det ju säsongspremiär av Grey's Anatomy, underbara Grey's! Säsong 8 är igång och den började lika bra som 7:an slutade - alltså väldigt bra. Jag jobbade ju igårkväll och kommer jobba kommande onsdagar också så jag kunde inte låta bli att titta på avsnitt två och tre också som låg ute på nätet nu. Herregud vad bra de var!

Imorgon tänkte jag göra något vettigt av dagen och inte sova bort den, som jag i nuläget känner för.. Nä, för jag ska gå upp i lagom tid, käka frukost och storstäda min lägenhet. Skura allt som kan skuras och verkligen göra fint här. Lite helgfint sådär :) Därefter ska jag inviga mina nya träningskläder på Friskis och sen möta upp Fritte och Elin i stan för en mysig och ledig dag! På kvällen ska vi rulla sushiii, ska bli så gott! :D

Så nu är det alltså dags för mig att sova, är såå trött! SOV GOTT ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback