Pojkvänshelg

Hej kära ni,

nu har jag lämnat av Kevin nere på stationen, det blev lite stressigt för tåget stod där redan när vi kom, så Kevin sprang allt vad han kunde, jag sprang efter och han stack ut huvudet för en snabb puss, han gick in och satte sig - och sen körde tåget inte förrän två minuter senare. Haha, så där stod jag andfådd och längtade redan efter fler pussar. Men så är det! Nästa puss blir nog inte förrän om fem veckor, vår praktik börjar ju imorgon! Det ska bli så sjukt spännande men jag börjar bli riktigt nervös.. Fast imorgon har vi bara introduktion så det känns skönt att vi får "en dag till" innan allt kör igång.

Men helgen har varit precis lika underbar som alltid när Kevin och jag umgås. Det är det jag saknar allra mest med att ha min pojkvän nära - hans underbara sällskap. Vi kan sitta en hel kväll utan att säga ett ord, bara vara. Eller så snackar vi oändligt om allt mellan himmel och jord. Vi har känt varandra i över sex år nu och har fortfarande lika mycket att prata om. Jag älskar det! Det har varit en väldigt lugn helg med massa god mat, några iskalla öl i fredagskväll på Pipes med mina vänner, Californication-maraton igårkväll, slappat i sängen och i soffan framför Vänner och tidigare ikväll tog vi en långpromenad runt Munksjön och Rocksjön, så himla skönt höstväder!




Mumsig frukost i lördags: chokladmjölk, Brämhults juice som är den allra godaste och varma mackor med pepparsalami, chilisås och champinjoner!








Underbar höstkväll

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och diska upp här, sen måste jag titta över schemat inför min praktik. Jag har fått två handledare så jag får i princip välja tider själv, vilka som passar mig bäst. Det kommer bli en del nätter också, 10-timmars pass utan paus. Spännande!

Vi hörs kanske lite senare igen, jag kommer inte kunna sova på ett tag eftersom vi sov så länge idag. Men trevlig kväll sålänge! Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback