Fredagsmys

Solsken och iskall luft har vi i Jönköping idag! Riktigt härligt höstväder men det är lite svårt att veta hur varmt man ska klä sig. Vinterjackan kan nog precis bli för varm men skinnjackan är alldeles för kall! I-landsproblem :D!

Jag var på Blodtransfusionen/centralen idag på sjukhuset, studiebesök. Det var ganska intressant att se, men det räckte med den halvdagen. Det var liksom inte så mycket att se så rundvandringen gick snabbt. På vägen hem från sjukhuset svängde jag inom Friskis för en spontanträning, jag hade egentligen inte tänkt träna idag för mina vader värker så himla mycket men jag hade träningskläderna på mig och kunde inte motså. Det var så skönt så, men nu får jag nog vila vaderna en dag. Jag gör alltid likadant när jag kör "all in" med träningen, från att ha haft uppehåll ett tag till att träna nästan varje dag - kroppen hänger inte med riktigt! Men så skönt det är att ha tränat redan nu och ätit lunch, duschat och sen ha hela eftermiddagen och kvällen framför sig.

Klockan fyra ska jag träffa Anna och Hanna för en fika på Johans, fredagsmys! Ikväll blir det Idol och myskläder, ingen fest - jobb imorgon. Hoppas att ni har en härlig fredag i det underbara vädret :).

Kraaam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback