Systermys i Jönköping

Snart kommer min fina syster till Jönköping, om exakt 11 dagar. Jag längtar så mycket! Förra hösten när hon var här ungefär vid samma tid, så hade vi världens mysigaste helg. Vi hann med så mycket! Vi var ute och dansade både fredag och lördag, åt på Jensens två (om inte tre) gånger, tog med oss picknick till skogen, hade filmmaraton, bakade pizza - allt sånt som man måste göra =)! Och lite till. Så nu får veckorna gärna skynda på så att min älskade Emelie kommer hit snart ♥. Och helgen därefter kommer mamsi hit, det ska också bli fruktansvärt mysigt att ha quality time med mamma. Hon har dessutom inte sett min lägenhet än! MYS!










Några bilder från förra hösten i Jönköping


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

ÅH MYS!!!! Längtar så himlans mycket <3 Vad fin klockan är, super fräsch ;)

2011-10-18 | 09:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback