Sprudlande av glädje

Hej!

Jag måste säga att jag är på väldigt gott humör idag. Jag har ingen aning om varför. Solen skiner (kan ju vara en anledning), men samtidigt spelar jag julmusik på högsta nivå. Jag har nog blivit knäpp av alla dygnsförändringar, vi jobbar morgon, kväll, morgon, kväll och hur mycket jag än sover så är jag lika trött ändå! Men imorse vaknade jag av något, vad vet jag inte - men det var inte väckarklockan iallafall, för den hade jag inte ställt. Jag låg i sängen, precis likadant som jag gjorde igår när Kevin och jag lade på och hade sagt godnatt. Jag sov med joggingbyxor, tjock luvtröja, smink och med linserna i. Kökslampan var tänd. Jag fattar inte hur jag kan vara så trött att jag inte ens hinner ta av mig mina kläder eller smink. Haha.. men skönt sov jag iallafall! Så antagligen behövde jag väl en morgon utan väckarklockans hemska ljud. Skönt!!

Att jag lyssnar på julmusik kan bero på att jag läste Blondinbellas blogg imorse och såg att de just nu håller på med julnumret i deras tidning Egoboost. Gillar hennes blogg starkt numera, hon om någon har verkligen lyckats med sin karriär. Så jäkla inspirerande! Egen företagare till flera olika företag, har skrivit två böcker samtidigt som hon hinner med att driva en vädigt lättsam, rolig och återigen inspirerande blogg. En sann inspirationskälla måste jag säga! :) Låten jag spelar är såklart Mariah Careys "All I want for Christmas is you" - den är så härlig. Blir så glad! Men nu får jag nog stänga av den så att grannarna inte bankar i väggen..

Ska snabbt in till stan innan sjukhuset, måste byta min kalender som jag köpte. Jag köpte en fin, stor, röd kalender för att få lite ordning på mig själv. Men när jag kom hem såg jag att den började 2012. Så länge orkar jag inte vänta! :P Så jag får se om de har någon för 2011/2012. Hoppas att ni njuter av dagen, riktigt härligt höstväder är det! KRAMAR ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback