SOVA SOVA SOVA

Nuuu är jag äntligen hemma. Jag är så himla trött nu så jag måste gå och lägga mig direkt. Det känns som att jag inte riktigt hinner sova ut mellan jobbpassen, timmarna blir helt fel och så även mitt huvud! :P Imorgon jobbar morgonpasset så klockan ringer 05.00 - alltid lika svårt att komma upp vid den tiden tycker jag. När man väl är på sjukhuset så är det mysigt att jobba och tiden går ganska fort! Det händer mycket också, många in- och utskrivningar och många prover som ska tas! Kul =) Och imorgon jobbar även söta Fritte så då får jag sällskap dit och hem! Vi har jobbat om varandra de senaste dagarna nu.

Har precis improviserat en matlåda till imorgon, fick bli en kyckling-broccoli-morot-matvete-röra! Det där lät kanske inte så gott men med rätt kryddor och lite fetaost till imorgon så blir det sjukt gott. Nyttigt och mättande!

Nu måste jag skynda mig ner i sängen och försöka sova, sova, sova! Hoppas att ni har haft en fin helg mina vänner, vi hörs imorgon! Jag är ledig på tisdag så jag har tid på mig att göra klart mitt examensarbete, tack och lov!

Sov gott ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback