Sleep tight

Vi har haft en supermysig kväll, med Hannas favoritpastasallad som vi alltid lagar när vi ska laga nåt enkelt. Sjukt gott. Antingen gnocchipasta eller fjärilar, de är godast ;), knaperstekta baconbitar, cocktailtomater, lite gurka, mozarella som får smälta i, pesto och cashewnötter. SÅ himla gott. Mums! Vi slappade i soffan framför det ena sjukhusprogrammet efter det andra. TV4-fakta har de allra bästa programmen! Däremellan såg vi Grey's såklart, och sist Body of proof. Sen somnade vi nästan så jag cyklade hem i ovädret och nu ska jag sova på riktigt tänkte jag! Är ledig imorgon men ska ändå upp i tid och göra examensuppgiften. Har som mål att göra färdigt den imorgon. Måste!! Sen jobbar jag fre, lör, sön, mån - så den ska göras definitivt göras imorgon! Ska också till läkaren på återbesök för allergitesterna, och sen måste jag träna! =)

Hörs imorgon, sov så gott. Puss & kram ♥



Hittade den här gamla bilden på mig och syster. Den är från en av alla de gånger jag åkte över till Danmark när hon pluggade där. Vi hade det alltid så underbart och roligt, varenda gång jag var där. Saknar verkligen de åren! Och mitt långa lockiga hår för den delen också.. Och min egna hårfärg!


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

För jag längtar till nästa heeeeelg!!!! Så mysigt vi ska ha de <3

2011-10-20 | 10:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback