Myskväll hos Emma

På väg hem från Friskis fick jag en riktig vinterkänsla, frös rumpan av mig! Det känns alldeles för tidigt. Visserligen har jag köpt en ny och gosig vinterjacka men jag hade inte planerat att använda den i oktober. Jag vill gärna ha höst en månad först! Men eftersom det är så kallt ikväll får jag kanske överväga min jacka. Jag ska hem till Emma om en stund och titta på film. Har inte träffat Emma sen praktiken började, hon har ju sin praktik i Eksjö. Så det blir en mysig tjejkväll med Bridesmaids som är så rolig! Har ni sett den? Om inte, så borde ni!

Idag blev det ytteligare ett hårt träningspass, så himla skönt att vara igång! Det blev 50 min på crossen och sen 100 situps. Mer orkade jag inte haha.. Nu ska jag äta en snabb middag innan jag ska hem till Emma. Fixade ihop en kycklingsallad med tomat, majs, fetaost, pesto och matvete som Emelie berättat om. Ett nyttigare alternativ till pasta och ris. Gott! :)

Trevlig kväll kära ni, kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback