My little Yankee

Ikväll tände jag mitt allra första Yankee Candle, som jag fick av Emma i inflyttningspresent. Det doftar underbart! Denna doften heter Pink Sands och det är faktiskt precis den jag funderat på att köpa själv. Men de kostar en del och ibland är det inte så roligt att lägga pengar på ljus, när det finns annat som lockar! Så jag blev så himla glad när jag fick det av Emma :).

..och som om här inte var mysigt nog med mitt lilla Yankee Candle, så lyssnar jag dessutom på Janis Joplin på repeat. En sångerska som var helt fantastisk. Hon dog redan på 70-talet av en överdos, precis som många andra stora artister. Men, hennes låtar är fortfarande lika bra. Älskar hennes musik! Här är mina favoriter: Maybe, Take another little piece of my heartMe and Bobby McGee. Lyssna och njut!

Nu är det dags för mig att sova! Imorgon jobbar jag 14-21.30, jag skulle egentligen ha varit ledig denna helgen men jag tog en lördag nu för att slippa fredagen den sista veckan för då kommer älskade mamsi hit!

Sov gott godingar ♥



Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Underbara inlägg gumman, och så många =) Stöttar det! Fortsätt så, älskar att ha nytt att läsa varje gång jag går in (och det är ett antal ggr hi hi). PUss

2011-10-15 | 07:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback