Minusgrader i oktober

Hej mina vänner!

Jag kom hem från Emma för en liten stund sen. Sitter med en varm kopp te och försöker få upp värmen. Mina element vill inte fungera än, tror de går igång automatiskt vid en viss temperatur och man kan ju hoppas att det sker inatt. Graderna ligger på 0 nu så det lär bli minus under natten. Imorgon har jag ingen schemalagd jobbtid men jag har bokat in ett studiebesök på Blodtransfusionen, mellan 8.30 - 12.00. Det kan nog bli ganska intressant! Efter det tänkte jag träna och sen ska jag möta upp Anna och Hanna för en fika på mysiga caféet Johans. På kvällen blir det nog en lugn hemmakväll, Idol och lite gott att äta. Jobbar på lördag så känner inte riktigt för att bli sen!


Som jag skrev i något tidigare inlägg så lyssnade jag på julmusik, galet jag vet. Men det är så mysigt. Det var dock bara en låt (på repeat) och nu lyssnar jag på min absoluta favoritlåt när det börjar vankas julmys. Auld lang syne som är med i en scen ur Sex and the city-filmen, när Carrie springer genom New York för att hinna hem till Miranda vid tolvslaget på nyårsafton. Jag älskar den delen av filmen, så himla fin!




Sov så gott godingar ♥


Kommentarer
♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔ säger:

det är sjuk kallt för att gå på morgonen :(

2011-10-14 | 10:16:29
Bloggadress: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback