LYCKLIG!

Hej! Jag ska snart springa iväg och cykla till jobbet, men först måste jag berätta hur min förmiddag sett ut! Det var längesen jag var så här lycklig! För det första så bakade jag (jag bakar aldrig) pizzamuffins till imorgon som blev kanongoda. Sen så fick jag även en intervju för sommarjobb på förlossningen i Malmö! För till sommaren har jag läst 4 terminer och då får man lov att jobba som undersköterska. Det känns fortfarande overkligt och otroligt spännande, jag kunde inte varit lyckligare! Så jag ska till förlossningen den 10/11 och träffa chefen som ska visa mig runt. JAG ÄR LYCKLG!

Så! Nu har jag skrivit av mig lite. Mina käkar värker så mycket jag har lett under dagen!! Vi hörs ikväll! PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback