Fredagsmys

Hej! ♥

Idag har jag utnyttjat min lediga dag på bästa sätt - jag sov tills jag vaknade av mig själv och inte av klockan, gick upp halv elva (!!), åt frukost och stack sen iväg till Friskis, tränade hårt hårt hårt, var så himla skönt! Skynade mig hem och gjorde mig iordning och sen mötte jag upp Fritte och Elin i stan, vi åt en supergod kycklingwrap till lunch och så shoppade vi lite smått och gott.

När butikerna på stan stängde cyklade vi hem till Fritte, handlade med oss lite gott till kvällen och bakade scones. Sååå goda scones, från kokboken "Leila bakar", och så slängde Fritte på lite olika fröer och penslade sconesen med ägg så det blev nästan lite frallor istället. Hur gott som helst! Elin och Jonas hade med sig brieost och goda marmelader och vi hade så mysigt så, framför Idol. Det har varit en underbar fredag, den behövdes verkligen! Vi var alla så himla trötta efter en arbetsvecka på sjukhusen.. hehe, bara att vänja sig :)!

Nu tänkte jag försöka sova, till mina grannars hårdrockskonsert ovanför, smått bitter börjar jag bli. Haha, tur att jag kan somna fort! Vi hörs imorgon, hoppas att ni haft en härlig fredag!

Sleep tight.







Fritte har så söta inredningsdetaljer, speciellt den här lampskärmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback