Black

Efter en lång och inte så händelserik dag är jag hemma från sjukhuset. Idag hade vi bara två patienter inbokade på kranskärlsröntgen, så vi hade med andra ord nästan ingenting att göra - jag och min handledare. Så hon släppte iväg mig en timme tidigare och då passade jag på att gå en sväng på stan. Köpte nya träningskläder, inte jätteroligt att lägga pengar på men ack så nödvändigt! Det blev en sportbh, en vindjacka och långa träningstights - allt i svart. Tightsen är från H&M och det andra från Stadium.

Jag hade tänkt att inviga mina nya kläder idag men jag märkte att ovädret har nått Jönköping. Det ösregnar!! Frågan är om det är så himla skönt att inviga sina nya kläder i det här vädret.. Får se om det slutar annars blir det en runda imorgonbitti istället - är ju ledig imorgon :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback