A Change of Color

Det tog mig hela dagen att skriva färdigt arbetet, var klar någon gång innan sex. Puuh! Är riktigt tröttt på det nu och är glad att det är över. Men när det samlats in och vi blivit indelade i grupper så börjar nästa projekt - opponera på de andra arbetena. Usch, vill bara vara klar med allt sånt nu! Det tar både energi och tid från praktiken som är så rolig!

Hur som helst, jag har inte gjort något annat idag än just arbetet och lagat en god thaigryta. Tittat lite på Vänner, Top Model och Desperate House Wifes! Mysig tisdag med andra ord :). Sitter och tänker på hårfärger igen, som vanligt vid den här årstiden. Av någon anledning blir jag alltid sugen på lite mörkare toner när hösten är här. Denna gång beror det på att jag har svårt för att hålla mitt ljusa hår ljust en längre tid, utväxten är så sjukt mörk just nu! Det blir jobbigt i längden att bleka det så ofta. Så vi får se! Men först är det tatueringen som får kosta pengar denna månaden. Med glädje! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen så att jag slipper gå upp ännu tidigare imorgonbitti, känns som att klockan fem räcker. Om vi inte hörs senare så önskar jag er en god natt! Kram ♥



Underbar hårfärg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback