Wild horses

Nu är det hög tid för mig att sova. Jag måste skärpa mig med min sömn, sover på tok för lite! Men som den kvälls- och nattmänniska jag är blir det tråkigt att sova "redan". Men med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon och träna med Emma så blir det sängen typ, NU. Ville bara lägga in en video med Alicia Keys och Adam Levine och en cover de gjort på en av Rolling Stones låtar. Nu var det många år sen jag började lyssna på Rolling Stones och än hoppas jag på att få se dem nästa år. Det ryktas ju att de ska ha sin farewell-tour 2012 men man vet aldrig. Cross your fingers att alla bandmedlemmar är i livet nästa år! Skämt å sido.. De är faktiskt gamla nu, 68-69 år hela högen. Goa gubbar med andra ord.

Kevin har lovat mig att vi ska se dem när/om de har en sista turné. Alltså det kommer vara så fruktansvärt mäktigt att se. Jag äskar deras musik, Keith Richards gitarrsolo, Mick Jaggers galna kroppsspråk - hela deras jargong är underbar. GUD - jag hoppas verkligen vi får se dem!

Vad jag ville komma till var att en av deras finare låtar, Wild horses, har sjungits av ett antal artister och jag är helt fäst vid den versionen som Alicia Keys och Adam Levine sjunger. Jag vet att jag spelat den förut här i bloggen men snälla - lyssna och njut. Åh, love it.

Sov så gott vänner ♥.

Det verkar inte som att jag får in videon idag men här kan ni lyssna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback