Söndagskväll i soffan

img_2877 (MMS)

Hej vänner! Har ni haft en skön helg? Jag kom hem för någon timme sen, har jobbat idag också! Men tack vare det hemska ovädret var det inte så mycket folk ute, så vi hade det ganska lugnt i butiken till skillnad från igår! :) men jag känner verkligen att jag börjar komma in i det och det gör det ännu roligare! Nu har jag bäddat ner mig i soffan och ser världens bästa kärleksfilm - Love Actually, den går på trean nu. Jag kan verkligen aldrig få nog av denna underbara film! I veckan blir det ännu hårdare träning än denna veckan - det är så skönt att vara igång med träningen igen! Vi hörs senare eller imorgon, och glad advent eller vad man säger hihi. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback