Mr Cullen i biomörkret

Igår hade vi en härlig kväll hemma hos Anna först och sen Jacob! Vänner, vin och bra musik - underbara kvällar.
Vi satte oss en stund på Bongo men tröttnade ganska snabbt så det blev nattmat istället, och sen lämnade Hanna av oss allihopa eftersom hon hade bil igår. Jag sov lääänge idag, skönt med lediga söndagar!

Jag har väntat och längtat - och äntligen ska vi få se Breaking Dawn. Jag ska snart iväg med Elin och Emma, jag är så sjukt nyfiken på filmen trots att jag vet mycket av det som händer! Fanny som läst alla böcker och såg filmen igår med Malin gav den mycket bra betyg så den lär ju vara grym! 20.20 ska vi se den! Edward Cullen - can't wait ♥.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback