Mot Jönköping!

Nu lämnar jag underbara Malmö för denna gången! Det blev en lång vecka med mängder av mys och fest. Jag var ju uppe en sväng hos Malin i Helsingborg torsdag - fredag och då var vi ute med hennes vänner därifrån, och hur vi än gör så blir de där studentfestkvällarna i Helsingborg alltid lika galna. Alla mår som de förtjänar dagen efter, men alla har haft lika roligt. Härligt gäng! Eller som Malins kompis Sia kallar dem - "familjen". Som ni vet har jag också (äntligen!) fixat min tatuering, då Fanny och Emelie var med mig. Vi hade en härlig lördag med lunch i stan, fick träffat lilla My som jag längtat efter att träffa igen, vi bakade pizza hos Malin och därefter dansade vi natten lång. Igår var jag på dop med Kevin, det kändes nästan lite vuxet att gå på dop för min pojkväns kompis lilla dotter. Kände mig helt plötsligt inte så ung längre, men än så länge är det inte jag som bara har fem år kvar till 30 :P (förlåt älskling). Hur som helst så var det några mysiga timmar med bebisgos och massvis av presenter. Måste säga att denna lilla flicka var den sötaste baby jag sett, och det fina är att hon är väldigt lik båda sina föräldrar! Kvällen tillbringade vi hos farmor och farfar för att fira Farsdag. Emelie och jag bäddade ner oss i sängen senare och tittade på Love Actually och jag avslutade veckan hos min fantastiska pojkvän. Som ni förstår är jag nöjd med min lilla ledighet i Malmö - den var välbehövlig! Hann även träffa några av våra killkompisar i gänget vilket alltid är lika kul, eftersom det numera blir ganska sällan! Hoppas ni haft en härlig helg, jag kommer att skriva mer under resans gång! Är framme i Jönköping vid sju. Puss och kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback