Helgens festligheter

Hej mina vänner!
I lördags kom jag som sagt hem till Malmö, underbara Malmö. Varje gång jag kliver av tåget får jag för mig att det doftar på nåt speciellt sätt, en typisk Malmödoft som jag bara saknar så mycket. Men ganska snabbt kvävs den av fredagens nattmat och ölburkar som alltid ligger utanför Centralen. Haha, mysigt va..

Hur som helst, i lördagskväll var vi hemma hos Emelies jobbarkompis från H&M, drack massa gott vin och shots och dansade. Det var underbart attt träffa tjejerna igen! På lördag ska vi köra all in och sen åker jag hem på måndag igen. Så jag har fortfarande massor med tid hemma och veckan är ganska fullspäckad redan. Men mysigt ska vi ha det! Myskvällar, tatuering, festligheter till helgen och intervju på förlossningen på torsdag. Längtar!

Lite bilder från lördagen:









Kommentarer
A säger:

Jag satt och tänkte på hur din träning gick inför onsdag? :) Å lycka till!

2011-11-08 | 11:36:08
C säger:

Det har gått bra! :) har bara gått ner 2 kg men man känner sig slankare direkt. Bara att fortsätta :)

2011-11-08 | 15:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback