Barfota i november

img_2639 (MMS)

Sådär! Nu har vi tagit bilder hela dagen och det var KALLT!!! Solen sken men det var ändå riktigt kyligt, med tanke på att jag knappt hade några kläder på mig. Barfota i skogen med Emelies tyllkjol och fjädrar i ansiktet och ett par megastora vingar som Emelie köpt, så himla fint alltihopa. Synd att man inte kan lägga upp mer än en bild i taget från mobilen, men här kommer ett smakprov! Resten av bilderna finns på Emelies Facebook! Förutom fotograferingen har jag varit på intervju på förlossningen idag och det gick jättebra! Igår hade vi en underbart mysig kväll - Fanny, Emelie, Emma, mamma och jag hade tjejkväll med pestosallad och Greys. I tisdags var vi hos Fanny och åt tacos och såg Hangover II och idag är jag på väg till Malin i Helsingborg! Vi har snackat om att jag skulle dit hur länge som helst men det blir aldrig av när jag väl kommer ner till Skåne men idag så! Med andra ord har veckan varit perfekt med de allra bästa - och bättre ska den bli! Jag är hemma imorgon igen och då är det Idolmys! Hoppas ni har en fin torsdagskväll :) Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback