En gemytlig dag

Hej mina vänner!
Jag har haft en lång och trevlig dag med fina tjejer. En riktigt gemytlig dag, det ordet borde användas oftare! Först var jag borta i min lägenhet med Hanna och mätte upp väggarna som ska målas, sen hämtade Anna upp oss och så mötte vi Elin på Claras. Vi åt vars en tacotallrik till lunch och blev väldigt mätta! Men gott var det :). Sen körde jag och Anna ut till Flügger och köpte målarfärg till mig av Annas pojkvän Robin.




Därefter körde vi in till stan igen, och mötte på nytt upp Elin & Hanna som mös runt på gågatan. Vi fyndade lite allihopa faktiskt! Jag köpte en sockersöt tvättkorg som Elin visade, jag är helt förälskad. Mitt badrum blev verkligen så fint och gulligt med den detaljen, love it!






 Anna lämnade av mig vid lägenheten efter stan så att jag kunde börja med förberedelserna inför morgondagens målning! Maskerade listerna och spacklade alla fula hål! Imorgonbitti ska jag göra klart det sista och sen kommer Elin till mig vid 11-tiden, så ska vi minsann få min lägenhet vit och fin! Jag har förberett en supergod lunch till oss imorgon, mammas ökända pestosallad. Mums!


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Åh så mysigt! Så himla synd att jag inte kan vara med där uppe nu och fixa lägenheten, så som vi fixade min i Herning =( Hoppas det går bra idag gumman! puss

2011-05-26 | 09:52:39
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback