Sweet dreams

Nu ska jag sova! Har en hel del att fixa med imorgon. Först ska jag till läkaren och få den här spirometriundersökningen gjord, sen ska jag möta upp tjejerna i skolan och kolla genom rapporten vi skrivit en sista gång och sen skicka in den. Därefter ska jag träffa hyresvärden och fråga lite angående lägenheten, bl a om målning. Jag måste måla väggarna! :) Sen ska jag hem och försöka packa ner hela mitt rum. Har börjat ikväll men kom inte så långt. Så målet imorgon är att rummet är färdigpackat. Punkt slut.

Med det säger jag sov gott. Ni sover förmodligen redan små Törnrosor. Vi hörs imorgon, puss & kram!





Kommentarer
mysan säger:

Mmm, nah :P Jag saknade faktiskt min lilla farmor, men det var bra gissat Cicci :D Hahaha

2011-05-24 | 11:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback