Stolt syster

Min syster är grym på många sätt, kan inte ens räkna dem på mina fingrar och tår! Men en speciell sida av Emelie är jag verkligen fascinerad av. Eller nej, stolt är det rätta ordet. Jag är verkligen stolt! Emelie har målat sen hon var liten och hon älskar det. Hon har verkligen sinne för konst och nu har hon blivit tillfrågad att få ha sin första utställning, i september i år. Hur coolt är inte det?! Vi har redan snackat om det, jag och tjejerna, och vi ska stå på första parkett med champagnen i högsta hugg!

Jag har fått två fina tavlor som jag visat tidigare i bloggen, en ballerina och ett porträtt av Emelie och mig. Jag älskar de båda och jag vill bara ha fler av hennes målningar. Jag snor en av hennes bilder som hon själv lade ut på sin blogg ikväll, på hennes senaste tavla. Den är så vacker! Jag ska köpa massvis av tavlor när hon ställer ut! You're really something, Sis ♥.



Denna fina tavla hänger hemma hos mig. Jag älskar den!



Och den här skönheten är hennes senaste, målad idag!


Kommentarer
Claudia säger:

Vilka vackra tavlor! När det närmar sig får du berätta var hon ställer ut, de är super fina :)

2011-05-24 | 07:49:06
Bloggadress: http://carlinc.blogg.se/
C säger:

Åh ja det ska jag absolut berätta :) ska bli så kul!! :) kram

2011-05-24 | 08:53:31
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
CJ säger:

Fantastiska målningar! Vilken begåvad syster du har!

2011-05-25 | 18:41:35
Bloggadress: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback