Sommarn är här!

Det är den verkligen! Och jag hoppas att den är här för att stanna!
Elin ringde mig i förmiddags och frågade om jag skulle hänga med ner till Vätterstranden, så hon hämtade upp mig vid elvatiden och vi placerade oss nere vid volleybollplanerna. Det var faktiskt ganska mycket folk där redan då! Sen kom Anna, Fritte och Emma också och vi avnjöt ett par härliga timmar i solen. Fy vad skönt det var! 25 grader hela dagen. Nästan tur att det fläktade lite för annars hade det blivit svettigt. Vi har nog bränt oss lite allihopa, mina knän är röda som tomater. Men det lägger sig nog tills imorgon.

Nu ska jag snabbt hoppa in i duschen och sen hämtar Elin mig igen, och så möter vi upp Anna och Fritte och handlar med oss middag hem. Blir kycklingsallad ikväll tror jag! :) Mums!

Vi hörs senare! (Jag hade tänkt lägga ut bilder på allt jag köpte igår men det blev så sent inatt och nu har jag inte hunnit. Gör det så fort jag får tid att ta bilder på allt nytt och fint!)

Kram!





Elin fixade en fiskbensfläta på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback