Sommar i Jönköping!

Åh det är helt fantastiskt väder idag! Jag hoppas att det håller i sig nu! Idag startade vi den sista kursen för det här läsåret, känns helt sjukt att vi snart läst ett helt år. Det är en vetenskaplig grundkurs, vi ska skriva rapporter och lite så - det är ju trots allt en hel del uppgifter som ska skrivas ner och arkiveras i vårt kommande arbete som sjuksyrror!

Mellan föreläsningarna satt vi ute i solen och käkade lunch, kändes som om hela klassen satt där. Trångt och mysigt :)! Emma, Elin och jag gick ner på stan sen för att kolla i en av inredningsbutikerna som hade 50% rea på allting, och så blev det ett par andra mysiga butiker därefter. Och årets första mjukglass!

Nu tänkte jag städa här hemma och lyssna på underbar musik och bara njuta av att än sålänge vara ledig. Eller nja, jag har ju matten att ta tag i! Det gör jag nog om några timmar :).

Hoppas att ni har en mysig måndag och fått en fin start på veckan!


21 grader och strålande sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback