Onsdagsnjutning i solen

Idag har vi suttit ute i solen hela förmiddagen och njutit och förenat nytta med nöje - vi började med första delen av vår rapport som ska göras i grupper. Jag och min lilla grupp satt ute i Hälsoparken och observerade det vi skulle, samtidigt som vi fick sol och åt lunch utomhus. Helt underbart!

Imorgon ska vi ligga i parken hela dagen om det blir fint väder, himla mysigt. Ryktet gick om att det inte skulle bli bra väder men det stämmer ju inte alltid, så vi håller tummarna!

Nä, nu är jag vrålhungrig men har ingenting hemma så jag tänkte springa iväg och handla mat. Sitter och funderar på vad jag kan laga som inte behöver värmas.. har ätit kyckling/pastasallad i fyra dagar nu, börjar tröttna. Får se vad det blir för gott!

Vi hörs sen :) Kram!!

Idag har vi 24 grader! SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback