Nykomling

Jag samlar på temuggar. Gärna gigantiskt stora muggar som man måste hålla med båda händerna, jag älskar stora temuggar. Jag ska inte ha någon som är lik en annan, utan alla i "samlingen" ska vara olika. Det är ganska sött tycker jag att duka fram med olika muggar som alla är lite speciella, men som ändå passar ihop med varandra.

Jag fick en jättefin av Emelie för något år sen i julklapp, en stor röd mugg med guldhandtag. När jag flyttade till Jönköping fick jag en liten going away-present av mina fina - Fanny & Malin. Den är ännu större, den är beige med gräddvita små blommönster. Nu har jag köpt en själv som är päronfärgad med en guldkant längst upp. Så söt så!



Kommentarer
Angelika Alm säger:

Hej!

Bara ett tips.

Såg igår en underbar mugg/kopp på Indiska designad av Jade Jagger =) Blå med mönster och guldkant. Jättefin ;)

Härlig idé!



Kram A

2011-05-20 | 07:39:25
Bloggadress: http://nisseliv.blogspot.com/
Anonym säger:

Så fin! Lite mysig sak att samla på må¨ste jag säga! Absolut charmigt med olika muggar att duka fram vid besök! Kram på dig!

2011-05-20 | 08:09:06
C säger:

Angelika: Jag vet, jag har också sett den! Den muggen är HELT fantastiskt, hela kollektionen! Hoppas allt är bra med dig och dina söta pojkar! Kram!



Anonym: Tack :) ja jag tycker att det är lite roligt, så kan man köpa en "riktig" service sen när jag blir vuxen.. hähä, för vuxen räknas jag inte som än! Ha en trevlig helg kära du! Kram!

2011-05-20 | 16:16:33
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
C säger:

Servis* menade jag såklart :P!

2011-05-20 | 16:17:44
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback