My place

Hej mina vänner!
Igår när jag kom hem från Båstad hade jag fått min nyckel till lägenheten. Jag skulle egentligen fått den 1 juni men hon har flyttat ut tidigare, och det passar mig perfekt för jag vill helst flytta dit nu nu nu!

Jag var iallafall i lägenheten idag och tittade lite, försökte känna mig hemma. Jag längtar så mycket tills allt är på plats och att jag kan njuta av den. Den är i behov av en målning så det ska jag fixa denna veckan hade jag tänkt! Jag vill helst måla den vit men jag vet inte om man får det, för de här studentlägenheterna ser likadana ut allihopa, och den väggfärgen är mer beige. Så vi får se!

Här kommer några bilder på min lilla 1a. Har försökt snurra runt så ni förstår hur lägenheten ser ut.. :)!



Ingång, badrumsdörren till höger och köket därefter. Till vänster om denna bild är min sovplats.


Innanför den korta väggen ska sängen stå.


Denna väggen är till vänster om sängplatsen,
och så kommer mina tre fönster med underbart stora fönsterkarmar =).



Fönsterväggen sedd från ingången.


Lilla köksdelen





Et voilà - mitt lilla bo på 27 m2!


Kommentarer
Angelika Alm säger:

Hej!

Vilken underbar lägenhet! Det kommer säkert bli finfint när du har fått allt på plats ;)

Är det din första "egna" lägenhet?



Kram på dig!



PS. Så fina foton din kamera (och du) tar ;)DS.

2011-05-23 | 21:44:38
Bloggadress: http://nisseliv.blogspot.com/
Emelie Sjölin säger:

Åh, jag älskar den gumman!!! Tcyker dock att den beiga färgen är jätte fin, men vet att du vill ha vitt. Skit mysig lägenhet och jätte bra fönster (it's all about the windows baby)! Ska bli mysigt att komma upp dit några dagar med sex and the city och hemlagad pizza tycker jag! (och PEPSI MAX)

2011-05-23 | 21:47:17
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com
F A N C Y säger:

Åh den är ju helt perfekt gumman!! Vilken lägenhetssommar detta blir! :D måste få komma upp och se den sen!! Saknar dig !

Puss <3

2011-05-23 | 22:03:30
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/
C säger:

Angelika: Ja det är min första egna lägenhet! Har letat lägenhet sen jag flyttade till Jönköping i augusti, så det känns helt underbart nu!! :) Tack för kommentaren om fotona! jag redigerar de i photoscape för att få en finare känsla i dem :)! KRAM!



Emelie: åh tack Emeliemou! Den är ganska söt ändå..! med lite fräschare färg på väggarna så blir den perfekt! Och jag längtar så mycket tills du kommer hit, det blir en underbar slut på terminen och start på sommaren. Åh vad underbart!

2011-05-23 | 22:09:43
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
Anonym säger:

Så mysig den ser ut att vara! Du kommer säkert stormtrivas! Jag håller tummarna för att du får lov att måla om där så du får ha det precis så som du vill ha det! Kram

2011-05-23 | 22:14:21
C säger:

Fanny: ja det blir verkligen en lägenhetssommar! Vi får se din redan nu när jag kommer hem ju och sen får vi åka upp hit i sommar, en tjejweekend och bara mysa!! Sen är det lille Myras tur den 1 juli! helt underbart :D! Jag saknar dig också gumman min!



Anonym: Ja den ser faktiskt ganska mysig ut! Gillar planlösningen, att de har gjort ett litet fack för sängen för annars hade det varit svårt att möblera med både säng och soffa på 27 små m2. Tack så mycket, jag ska stå på mig för den ska målas!! :) Kram!

2011-05-23 | 23:08:34
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback