Milen!

Hej snyggingar!
Jag sprang utan sällskap idag och tänkte väl att det inte skulle gå sådär jättebra. Jag är bättre när jag blir pushad och tvingas att fortsätta. Så jag började min löptur i lite långsammare tempo än i tisdags, och det flöt på ganska bra. Sen svängde jag av där vi brukar fortsätta den sista sträckan på 1,5 km hem och tog en liten omväg. Och när jag hade sprungit 9 km fick jag (trots en galen mjölksyra i vaderna) en ny kick och fortsatte en km till.

Det är första gången jag sprungit en mil - har aldrig testat förut och förmodligen aldrig tidigare orkat! Men idag gjorde jag det och jag är jättenöjd!! :) Så himla kul, det känns jätteskönt. Resultatet är väl ganska bra också, men bättre ska det bli. Jag höll mig iallafall under en timme!



Kommentarer
Anonym säger:

Så duktig du är! Man känner sig allt så stolt när man faktiskt ORKAR ta sig längre även om man egentligen bara vill stanna och skita i det! You go girl!

2011-05-13 | 07:29:55
C säger:

Åh, tack så mycket!! Ja man blir så förvånad och så stolt, speciellt när jag aldrig testat det tidigare! Har alltid trott att jag aldrig skulle orka det..! :) Men jag straffades hela kvällen med att vara utslagen och knappt kunna röra på mig.. haha, helt slutkörd! Hoppas du har en mysig dag söta!! KRAM!

2011-05-13 | 08:47:16
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback