MAT

Jag är så fruktansvärt hungrig, och innehållet i mitt kylskåp är inget att hänga i julgranen precis! En riktig studentkyl.. Jag måste nog ta på mig mina joggingskor och springa till affären för det känns som att min mage äter mig inifrån! Kom på att jag inte har ätit på snart ett dygn. Inte okej! Emma och jag käkade en stor lunch igår vid tretiden, och var så mätta så att det inte behövdes någon middag på kvällen. Och på natten här hemma var jag väl ganska hungrig men som sagt - utbudet från mitt kylskåp suger. Och nu vet jag inte om jag överlever en minut till utan mat.. Så nu är det käk som gäller! Ska handla hem något riktigt gott! Vi hörs sen vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback