Hej på er! Usch jag känner att mina senast...

img_8438 (MMS)

Hej på er! Usch jag känner att mina senaste blogginlägg varit väldigt tråkiga. Tråkiga, tjatiga och gnälliga! Men det blir snart ändring på det - det är svårt att skriva om något roligt och vettigt när det enda vi gör just nu är att tentaplugga hit och dit. Jag tänkte plugga någon timme till ikväll, måla naglarna och smaka på min sjukt goda och uppfriskande flädersaft, somrigt! Sen tittar jag nog in igen in innan det är dags för sängen!! Hoppas ni har det roligare än jag! Puss


Kommentarer
Anonym säger:

Söta du, det är helt okej att gnälla! Folk läser ju din blogg för att de är intresserade av vad som händer i ditt liv och om du gnäller så hör det till! Annars får de väl låta bli att läsa den! Lycka till med allt pluggandet såhär dagen innan tentan! Jag är helt säker på att det kommer gå hur bra som helst! Sen hoppas jag du får en superhelg där du bara kan göra det du själv vill göra! Kram på dig!

2011-05-05 | 09:10:25
C säger:

Åh alltså dina kommentarer är bara de sötaste ( antar att det är samma anonym) och jag blir verkligen jätteglad av allt pepp!! Verkligen. Det behövs :). Tack! Jag ska läsa så mycket jag kan idag sen får vi hoppas att det går vägen imorgon. Skönt att det är "okej" att gnälla lite ibland... :) jag önskar dig världens bästa dag, du är så go! Puss!

2011-05-05 | 09:27:55
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
Anonym säger:

Ja det är samma anonym :) Brukar bli så hihi! Läs nu så mycket du orkar idag och när du inte orkar mer så har du säkerligen fått in allt du behöver! Ha en fin dag du med söta! Puss å kram!

2011-05-05 | 09:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback