Hej nerverna!

..och dääär kom nerverna inför morgondagen. Lite småläskigt känns det denna gången faktiskt. Har inte hunnit plugga så mycket som jag hade behövt. Men ett godkänt ska jag nog kunna skrapa ihop! Hoppas jag iallafall. Men just nu står det still i min hjärna, den vägrar att samarbeta med mig.

Så därför tog jag en paus och gick ut en runda, för att få lite frisk luft. Det behövdes nog! Känner mig piggare nu iallafall!

Jag sprang in om H&M för att köpa en bikini som släpptes idag, men allt var givetvis slut. Den finns i överdelen på hemsidan men inte byxorna så det hjälper inte mig direkt! Men jag har frågat min kära syster som jobbar på H&M om underdelen finns i Malmö, och isåfall får hon kan lägga undan den till mig så beställer jag överdelen.



Vad tycker ni?

Jag älskar mönstret och detaljerna, speciellt den lilla brickan mellan brösten. Himla söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback