Hej kära vänner! Nu sitter jag på bussen i...

img_3276 (MMS)

Hej kära vänner! Nu sitter jag på bussen igen, mot Jönköping. Det var allt annat än lätt lämna Skåne och mina fantastiska vänner, men snart ska jag hem igen! Och snart är det dessutom sommarlov i nästan 3 månader. Vi har iallafall haft en helt fantastisk och grym helg! Jag tänkte skriva ett ordentligt inlägg sen när jag kommit hem och kan använda datorn men jag kan kort och gott säga att det var den bästa helgen på mycket, myyycket länge! Hur som helst, mer uppdatering kommer sen men här är en bild från igår när jag kom till Båstad! Tjejerna glassade i solen och killarna lirade fotboll. Livet var rättvist! Hörs sen när jag är hemma igen, kramar <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback