Hallelujah

God morgon godbitar :) Jag har sovit åtta timmar inatt, det händer väldigt sällan! Jag brukar inte sova mer än sex timmar ungefär, har svårt för att gå och lägga mig och ofta måste vi upp tidigt till skolan. Men inatt sov jag länge, hade glömt sätta klockan och det var jätteskönt. Emma ringde och väckte mig hihi.

Sitter och lyssnar på Hallelujah, med Amanda Jenssen från Idol. Hon sjöng den väldigt bra, jag minns att vi satt i vårt vardagsrum med tårar i ögonen hehe. Fina Amanda, synd att hon inte vann! Den här låten har sjungits av hur många artister som helst - men är skriven och först sjungen av Leonard Cohen. Men jag gillar nog versionen med Jeff Buckley bäst. Vet att jag hörde den först i ett OC-asvnitt, ett sorgligt sådant. Låten satte sig på näthinnan och sitter fastklistrad fortfarande! Den är så vacker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback