Godnatt!

Nu är det dags att sova. Eller först ska jag läsa klart arbetena som vi ska skriva frågeställningar på imorgon, men har bara lite kvar, så de sista läser jag nog i sängen. Är så kallt ovanför täcket!

Mamma visade mig en väldigt, väldigt söt video på en kattmamma som kramar sin lilla kattunge. Och... herregud vad gulliga de är, jag tror jag spricker! Som en kattälskande person finns det inget underbarare än när katter myser och gosar. Ni måste se den!



Imorgon ska jag åka till IKEA och handla hem nödvändiga saker som jag ännu inte införskaffat mig. Sen kommer Emma och hämtar upp mig med sin stora bil. Vad hade jag gjort utan dig? ;)

Sov gott allihopa, ny vecka imorgon och nya pluggtag. Min tid har enbart gått åt till lägenheten i helgen så imorgon börjar jag plugga ordentligt.

KRAMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback