Färdigpackat!

Nu har jag äntligen fått ner allting i kartonger, resväskor, IKEA-påsar och plastsäckar. Det är faktiskt inte så farligt mycket jag ska flytta! Fyra kartonger ska med till lägenheten och den femte ska hem till Malmö sen för det är saker jag inte har någon användning för här och nu.



Imorgonbitti ska jag gå upp i tid, dammsuga eftersom jag inte hann det nu, torka av och sen försöka hinna med att plugga lite. Halvtvå ska jag möta upp tjejerna för en lunch på Claras för att snacka genom vår rapport som vi lämnade in idag, den ska vi nämligen examinera på ett seminarium nästa tisdag. Så lite förberedelser imorgon alltså :).

Därefter ska jag köpa maskeringstejp och gå bort till min lilla lägenhet och förbereda inför torsdagens målning. Elin erbjöd sig att hjälpa till och måla, så jag får trevligt sällskap plus att det kommer gå fortare om vi är två :)! Längtar tills jag är inflyttad! Förhoppningsvis hinner vi det i helgen. Jag är beroende av Emma nämligen för hon har en megastor bil som vi ska flytta allting i, så jag hoppas att Emma kan några timmar i helgen.

Nu ska jag sova, är så trött i huvudet! Hoppas att ni redan sussar sött, så hörs vi imorgon. Woho, lön imorgon kom jag på - gött! Natti ♥.


Kommentarer
My säger:

Åh vad gullig du är :)

Nej är det sant? Vad heter han? Min morfar vet säkert vem han är isåfall. :)Haha min morfar har också kvar den mössan. han har tom kvar påsar där det står "Dan's konditori" på. Jag fick ärva hans spritsar för inte så länge sen. Jag tar hand om dem som om det vore mina barn. Haha.



Min kompis Hanna går på en frisörskola. Så hon tog med dem hem till mig. Jag betalade 290 för båda två. Vilket är mycket billigare än vad dem brukar kosta. Säg till om du vill att jag ska be Hanna ta hem till dig. Inpackingen var helt sjukt grym! :D

2011-05-25 | 00:52:37
Bloggadress: http://valleedelarmes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback