En lördag i solen

Hej gullungar!
Jag har inte öppnat datorn förrän nu för jag har legat i solen hela dagen med Emma. Så himla skönt!

Gårdagen var lyckad - vi hade en jättetrevlig förfest hemma hos Gustav & Mattias och sen drog alla vidare till Farfar och dansade natten lång. Men idag känns det verkligen att vi pluggat konstant i 10 veckor och därefter druckit vin och dansat tills fötterna värkte.. jag är helt slut i både kropp och knopp! :P

Ikväll vet jag inte alls vad som händer..! Kanske en lugn kväll hemma eller myskväll med tjejerna, får se helt enkelt! :)










Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Jätte fin i håret gumman! Tänkte om man skulle köra löp träning och ta en km mer var annan gång? Vad tror du om det? OM du nu ska med på halvmaran så måste du ju nog kanske börja träna själv innna du kommer hem till Malmö =) Ska bli så spännande! Vi kan springa ut till pappa och tillbaka, perfekt vattenstation där ute hi hi

2011-05-07 | 19:19:00
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com
Anonym säger:

Ja klart! Men jag springer ju här :) ska ut med erik imorgon dessutom! :)

2011-05-07 | 19:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback