3 maj - SNÖ

Hej hopp!
Nu har jag varit hos läkaren och det verkar som att jag har blivit allergisk mot mina små älskade hårbollar där hemma :(. Pollen var det också men det är ju lättare att få bort med allergimedicinerna. Jag fick en himla massa utskrivet och "akuttabletter" ifall det blir värre med andningen, och så bokade läkaren in en ny tid för en spirometri - en undersökning där man mäter lungornas kapacitet, för att förhoppningsvis kunna utesluta astma.

Och för att göra denna dag ännu mer tråkig så kan jag berätta att snön har fallit i Jönköping. I maj!! Herregud, förra veckan låg vi och solade i bara bikini. Det här är inte okej. Nä, buhu på denna hemska dag. Nu måste jag sätta igång med plugget igen! Hoppas att ni slipper snön! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback