Världens bästa tjej

Hej hopp alla glada! Nu mår jag mycket bättre. Har tvingat i mig två goda mackor med köttbullar på, tre koppar te och några glas vatten. Humöret är på topp och väskan är packad. Jag är redo för en helg i Malmö!! Jag har längtat så mycket efter denna helg, vi ska fira Emelie på lördag!

Idag är det alltså världens bästa tjejs födelsedag! Världens bästa tjej är ju givetvis min syster. GRATTIS till dig min fina! Är så glad att jag kommer ner till dig ikväll, så att jag kan få fira dig ordentligt ♥.


Vi ses om några timmar Emeliewoo!


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Ja, kom kom kom nu! Jag vill bli firad av dig älskade syster <3 Ses snart! Tack

2011-03-24 | 16:37:26
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback