Vaknat på fel sida

Usch, det är en sån dag idag. Jag vaknade nog på fel sida imorse så det är förmodligen därför. Men jag har haft konstig huvudvärk i flera dagar och den släpper inte, och när man går och lägger sig för att sova bort den och sen vaknar med ännu mer huvudvärk, så är det svårt att hålla humöret uppe.

Men jag drog mig till biblan där mina glada vänner redan satt, vi pluggade lite och så plockade Anna fram resterna från kladdkakan vi bakade igår, då sken jag minsann upp. Hehe, sockerglädjen är farlig!





Läkemedelsmatte! Nu är det faktiskt kul att räkna, nu när man fattar.. Men så är det väl alltid :)


Kommentarer
Mamma säger:

Du tom ser ut som en sjuksköterska...

2011-03-08 | 23:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback