Ibland är även jag effektiv!

Hej hopp!

Idag har jag hunnit med massor! Trots utgång igår så var jag uppe ur sängen strax innan halvtio. Ett par sköna kläder slängdes på och lite frukost hann jag med, sen kom Hanna och hämtade upp mig och vi körde mot biblioteket för att plugga, Jacob och Anna var också där. Matten gick ganska bra idag och vi fick en del gjort så det var skönt!


Sen dess har jag hunnit med att storstäda lägenheten och..


Några tvättar




Lagat en kycklinggryta med champinjoner och kantareller i gräddig sås,
som blev sanslöst god!


Blandat en smet med chokladbitar i..

Och äntligen fått användning för mina fina formar


Et voilà!

Jag har provsmakat - och de är hur goda som helst :).

Nu är det dags för lite Sex and the city-mys medans sista maskinen blir klar i källaren!
Trevlig kväll ♥







Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Åh, jesus, vad underbart inlägg - och vill jag ha muffins nu? EH JA!! Vill ha vill ha vill ha.... När kommer bilderna upp från igår? ==)

2011-03-06 | 21:24:30
C säger:

hehe vad söt du är! när du kommer hit eller när jag kommer hem ska vi baka såna, det var hur lätt som helst! och hur goooda som helst! bilderna från igår kommer upp sen! måste plugga nu och hämta tvätten snart. puss!

2011-03-06 | 21:53:11
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
Claudia säger:

Hej =) fick inspiration av detta inlägg igår och provade själv på att göra en sån gryta och den blev verkligen god! Tack för tipset! :)

2011-03-09 | 06:58:15
Bloggadress: http://carlinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback