America's Next Top Model is..

Åh Top Model var så bra. Jag hade dock redan råkat se vem som vann av misstag på google en gång, men det var lika spännande för det. Jag trodde nästan att jag sett fel för under programmets gång var jag säker på att Chelsey skulle vinna. Men jag är så glad att Ann vann, hon är så duktig! Även om hon inte vet om det alltid, så tror jag hon kan bli riktigt stor!

Till denna underbara måndagskväll bakade vi scones och hade mysigt med Top Model och sen En unge i minuten, som också var jättebra idag! Två intressanta förlossningar =).






 
Finalisterna Chelsey

Och Ann



America's Next Top Model is..

Söta Ann Ward

Jag hittade lite bilder från hennes shoot som var med i italienska Vogue, helt underbara bilder!
Vad duktig hon är! =)




Riktigt snygg!


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Åh herre gud ja vad snygg hon är, var hittade du de bilderna? Helt fantastiska!!! =) Du är så jäkla grym på att ta st'mningsbilder gumman, love it!

2011-03-22 | 10:46:31
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com
Bemm säger:

Hon är helt stunning på den sista bilden. Jag hejar alltid på dom som är lite annorlunda tex Ann, Allison och Heather

2011-04-12 | 12:19:20
Bloggadress: http://bemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback