Underbara sol

God morgon fina ni!

Ska snart iväg till jobbet igen, och idag är det bara caféet som gäller. Det ska vara en himla massa matcher idag så jag ska sälja lunch. Och lite till. Förhoppningsvis kommer det inte lika många gubbar som fyllefiser, som de gjorde igårkväll vid baren.. :P Inte okej alltså! Det kan de väl vänta med tills de kommer hem åtminstone.

När jag kommer hem ikväll blir det lite filmmys med Emma, eftersom vi jobbar båda två imorgon också så lutar det åt en lugn kväll! 

Hoppas ni får en trevlig lördag i solen! Och att ni som jobbar inomhus klarar er ändå =).

Puss på er!



Morgonte i morgonsolen


Kommentarer
Anonym säger:

Lite ångest att sitta inne när det är fint väder, men vad gör man inte för pengar ibland :P, jobba måste man ju :)

2011-03-19 | 22:33:58
C säger:

Eller hur! exakt, vad gör man inte för pengar! Idag jobbade jag dessutom dubbelt så många timmar än vad jag skulle, så pengarna är verkligen välkomna! :P Men nu kan våren gärna komma igen!! man vill ju ta fram kappan och tunna handskar nu!

2011-03-19 | 22:48:09
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
Anonym säger:

Haha oj! Vad duktig du är, tur det finns sånna som vi som jobbar på helgerna när alla andra är lediga haha! Jag instämmer, våren är mer än väl välkommen. Har köpt på tok för många vår jackor som jag inte kan använda än :( jag vill ju så gärna :'(! Aja, vi håller tummarna för denna veckan, det ser lovande ut :)

2011-03-19 | 23:42:54
C säger:

Aa men pengarna är fina till lönen, de behövs verkligen när man pluggar!! det är inte många öre man har över i månaden :P. vad jobbar du med på? :) åh jag också, har hur många vårjackor som helst, känns som man optimistshoppar för tyvärr är våren så jäkla kort, man gör den nog lite mysigare än vad den verkligen blir i tråkiga Sverige!

2011-03-19 | 23:59:12
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback