Tentanerver

Usch!!! För första gången känner jag att jag kan allt jag har pluggat på. Det gör jag.

Men att känna att man inte kan plugga mer för att man kan allt, har gjort så mycket man har kunnat i två veckor nu sen vi startade kursen - och ändå vara stressad och nervös inför tentan, har gett mig en huvudvärk som vägrar släppa. Fy!

Det räcker knappt att kunna allt. Man kan på en vanlig tenta få högsta betyg om man kan allt förutom ett par poäng, men vi måste få alla rätt imorgon för att bli godkända. Jag vet att jag sagt det förut och det börjar bli tjatigt, men det är verkligen en stressfaktor. Usch.

Nu ska jag stoppa undan stressen och krypa ner under täcket, sova gott och förhoppningsvis vakna imorgonbitti laddad för tentan. Wish me luck!!


 

Tänk så mycket lättare det var när man var liten. Man visste inte vad stress var, inte heller brydde man sig om valkarna inför en sommar på stranden! Det var tider det..

Sov gott finaste ni ♥

Kommentarer
Mamma säger:

Jag älskar dom valkarna....

2011-03-14 | 07:20:46
tina säger:

haha åh vilken härlig bild! :)

2011-03-14 | 19:43:35
Bloggadress: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback