Sunkissed

Solen tog verkligen idag! Såhär tidigt på året känns det ändå som att den inte tar, men lite röda om kinderna blev vi! Och pannan. Min panna har en tendens att få jättemycket färg snabbt. Och så kommer fräknarna =).



Nu är vi hemma igen efter träningen, körde ett jättehårt pass idag. Riktigt skönt! Våra ben och magmuskler fick känna att de levde..

Ikväll är det bara tvättning och lite plugg som gäller för min del. Kommer säkert titta in här igen senare!
Trevlig kväll kära ni :)
Kram ♥


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

haha, men va!? Blev du så röd efter lite sol idag? =))) söt. hi hi

2011-03-22 | 18:41:56
C säger:

haha ja! helt sjukt. vi satt 3,5 timme! hur skönt som helst. svider t o m lite när jag tvättade ansiktet innan :P gott!

2011-03-22 | 18:46:34
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
Anonym säger:

Avis... jag vill ju också sitta ute i solen och bli brun, eller lite rosig! :)

2011-03-23 | 06:27:07
C säger:

ja det förstår jag! Jobbade du igår då? tyckte så synd om alla dem som var tvungna att jobba! idag är det nästan lika fint väder!

2011-03-23 | 07:59:23
Anonym säger:

Ja jag jobbade hela dagen igår, när det var så fint väder! Idag slutar jag lite tidigare så kanske hinner jag njuta av det fina vädret lite idag:) Ha en fin dag du!

2011-03-23 | 08:00:33
C säger:

Jag vet inte vem du är, men jag önskar verkligen dig detsamma :)!! Du är grym som jobbar. hihi. Jag har föreläsningar från 9-16 idag, också ganska kul........ haha, kämpa på!

2011-03-23 | 08:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback