VÅÅÅR!

Åh, äntligen har våren tittat förbi Jönköping! Jag är medveten om att den förmodligen inte kommer stanna så länge, men det gör ingenting! Just idag är den här, solen skiner och värmer ordentligt. Det är 4 plusgrader ute och utan att frysa kunde jag ha min skinnjacka (med två tröjor under), en stor halsduk och mina favorithandskar. Åh, vad jag älskar våren! Det går ett rus genom hela min kropp och jag känner mig så lycklig!

Emma och jag välkomnade våren med att gå en långrunda genom stan, handlade lite gott inför kvällen och upprepade gånger påmindes vi om hur skönt solen värmde i ryggen.

Att Emma fyller år idag gör inte saken värre heller, det ska vi fira med gott vin och en mysig pubrunda ikväll. Grattis lilla loppan! Idag är det också tre år sen jag tog mitt körkort, vad tiden går fort..

Nu ska jag och mitt oerhört glada humör plugga färdigt det sista jag har kvar på föreläsningen om tumörer, den var verkligen intressant så plugg på en lördag är inte så farligt som det låter :).

Vi hörs senare! Här kommer några bilder från denna underbara förmiddag. Kram på er! Och hoppas att ni har en lika mysig lördag som vi här uppe!









Jackan och jeansskjorta från H&M
Halsduken från Zara
Jeans från Gina Tricot
Handskar & väska från Beyond Retro (Har fått båda från min kära syster, väskan är vintage och drygt 15 år, helt underbar och välbevarad. Älskar den!)


Ser ni, 4 grader och strålande sol!
(Och inte min strålande sol till pojkvän) :)

Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback