Sovmorgon med Melissa Horn

Vi som hade tänkt springa idag kan glömma det. Om vi inte vill halka runt som bambi på gatorna såklart. Men det står jag gärna över. Det är ännu mer snö än igårkväll, måste ha snöat hela natten.

Vi tog oss istället friheten till en sovmorgon, jag somnade om i två timmar och gick upp halvtio, lagade mig en god frukost och nu sitter jag här och lyssnar på ljuvliga Melissa Horn med några inslag av Winnerbäck. Jag överväger om rummet ska städas eller om kroppen ska trimmas. Svaret är nog ganska lätt. Blir nog en tur till Friskis sen innan jobbet!

Lyssna och njut! - Melissa Horn & Lars Winnerbäck




Testade en ny yoggi idag från Skånemejerier (woho) så att jag får känna mig lite som hemma! Smakerna rabarber & hallon - riktigt god! Inte sådär sliskigt söt som många är.


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Vad god frukost guman, äntligen fick du lite mat med energi. Älskar att du har sockret i din cup cake, love =) Såg att du lyckades fånga snön vid lyktan för en gång skull på bild, weeeiii ;)

2011-03-18 | 11:55:13
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback