SOLSKEN

God morgon!
Att humöret kan vända på två sekunder bara för att solen skiner. Det är helt underbart!!
8, snart 9 grader ute!

Har precis ätit lite scones till frukost som blev över från igår, druckit en stor kopp te och njuter av lite morgonmusik, som idag är Killers . Jag ska ner till Emma om en stund och så ska vi sätta oss i solen och plugga hela dagen, ska bli så skönt!

Önskar er en fin tisdag i solen, ut med er ni som kan! Ni som jobbar tycker jag synd om för det är en alldeles för fin dag för att stanna inne i. Kram på er!




MYS! Jag älskar solsken!

Nu ska jag ner och sätta mig och sola och plugga patofysiologi. Sen blir det träning i eftermiddag och tvättstugan ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback