Sneak Peek

God morgon!
Idag mår jag som jag förtjänar, bokstavligt talat. Men vi hade en riktigt rolig kväll, massa capsande, dansande, gott vin och fina vänner =) Fötterna värkte när vi kom hem så allt var som det skulle! Tack söta sjuksyrror för en trevlig kväll! Nu ska jag försöka piggna till i duschen och äta lite frukost, sen måste jag packa och göra mig iordning. Ska hem till Malmö idag!

Här kommer lite sneak peek från igår, lägger in bilder senare!
Kram på er!


Henke & Lollo give it all


I gooootta feelin'! (Mitt batteri tog slut efter några sekunder)


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Åh, vad härligt det ser ut, vill också dansa i vit overall =) SEs snart älsk!

2011-03-24 | 09:11:05
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback