Saved by the bell

Hej kära ni!

Idag har vi haft två föreläsningar, en om farmakokinetik - vad kroppen gör med läkemedlet, alltså hur det absorberas och tas upp, och farmakodynamik - vad läkemedlet gör med kroppen, läkemedlets effekter. Två ganska intressanta föreläsningar som gick undan så vi slutade redan lite över tre, när vi egentligen skulle varit klara fyra. Alltid skönt att komma ifrån tidigare!

Därefter var jag och tittade på en lägenhet! =) Jag har ju inte bott här så länge än, snart två månader men jag letar fortfarande efter något eget. Nu delar jag ju lägenhet med en annan tjej. Men om detta skulle bli av med den här lägenheten så hade jag blivit jätteglad! Få inreda allt själv, köket, badrummet, lägenheten i sig, och inte känna sig instängd i sitt rum! Så vi får väl se =) Stay tuned.

Efter lägenhetstitten har jag bara tagit det lugnt med musik som vanligt, varit nere en sväng hos Emma och så har jag skickat iväg lite bilder på lägenheten till några där hemma som ville se! Jag lyssnade på en gammal lista på Spotify och några låtar med Backyard Babies kom på - det var riktigt längesen jag lyssnade på dem! Soft musik =) Speciellt Saved by the bell.

Nu ska jag ner till Emma igen och baka scones, äta oss riktigt mätta för magen kurrar som aldrig förr och sen är det... TOP MODEL final! Och därefter En unge i minuten. Fullspäckad kväll!

Ha en riktigt mysig måndagskväll så hörs vi sen! Puss på er!


Kommentarer
mys säger:

åh jag vill också se bilder på lägenheten :)

2011-03-21 | 18:36:26
Emelie Sjölin säger:

Äntligen har du hängt på den musiken sis <3

2011-03-21 | 19:15:05
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback